جمعی از مفردات - نکته های متفرقه ای که گاهی خیلی دنبالشون گشتم تا یاد گرفتمشون
به عشق پدر

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود فایل هایی که محدودیت سرعت دارند با روشی ابداعی

گاهی اوقات تو اینترنت فایلی برای دانلود وجود داره اما متاسفانه سرعت اون به عمد یا غیره محدود شده است. اگر بخواهید اون ها رو با سرعت بالا دانلود کنید یک راه جالب وجود داره که شما می تونید به جای اینکه منتظر باشید دانلود در سیستم شما به پایان برسه و فکر و زمان دانلودتون خرج اون فایل کم سرعت بشه، می تونید تو سایت های آپلود سنتری که از اینترنت هم آپلود می کنن عضو بشین. بعد لینک فایل رو به اون آپلود سنتر بدید تا اون ها دانلودش کنن. با اینکار از اینترنت شما چیزی مصرف نمیشه. در این حین می تونید از ترافیکتون برای دانلود فایل های دیگه استفاده کنید. بعد از اینکه فایل آپلود شد می تونید با حداکثر سرعت اینترنت خودتون دانلودش کنید. بنده برای اینکار از سایت trainbit.com استفاده می کنم.

لینک ثبت نام در سایت ترین بیت Tarinbit.com       

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید

پاندا کونگ فو کار 2 عربی فصیح

انیمیشن پاندا کونگ فو کار 2 دوبله شده به زبان عربی فصیح

لینک دانلود از سایت Box
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید

عدالت صحابه

اهل سنت همه صحابه را عادل می دانند چراکه آن ها حامل شریعت برای مردم هستند. ابن صلاح می گوید: امت اسلام بر عدالت صحابه اجماع دارند...

جوینی می گوید: علت اینکه از عدالت صحابه تحقیق نمی کنیم اینست که آن ها حامل شریعت هستند و اگر در عدالت آن ها خدشه شود شریعت در عصر پیامبر  (ص) منحصر می شود.

تعریف صحابی و حکم طعن به آنان

ابن حجر در تعرف صحابه می گوید: هرکس از پیامبر  (ص) حدیثی نقل کند یا او را دیده باشد در حالیکه به ایمان او داشته باشد صحابی است.

نووی نیز می گوید: هر مسلمانی که پیامبر  (ص) را دیده باشد و لو برای یک لحظه، صحابی است و این تعریف مورد قبول احمد و بخاری و همه محدثین است.

ذهبی در مورد طعن به صحابه می گوید: از جمله گناهان کبیره، سب و عیب جویی از صحابه است. هرکس از صحابه عیب جویی کند از دین و امت اسلام خارج شده است.

این نظر اهل سنت در مورد صحابه است اما باید ببینیم حکم خداوند و رسولش چیست. آیا همه صحابه عادل هستند یا نه؟

صحابه در قرآن و روایات















ادامه مطلب
۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
سید

تعیین قبله بوسیله خورشید

اگر تمایل دارید قبله دقیق را بدست بیاورید یک راه ساده آن استفاده از خورشید در تاریخ 25 تیر ماه (16 جوییه) است. در این روز در ساعت 1:57 بعد از ظهر دقیقن خورشید بر روی مکه قرار می گیرد. در این حالت در هر جای ایران، سمت خورشید، قبله ایران خواهد بود. البته برای اینکه به خورشید نگاه نکنید تا چشمانتان آسیب نبیند، می توانید یک شی تقریبن بلند رو به صورت عمودی روی زمین قرار بدید که در اصطلاح به اون شاخص می گویند. خطی که از سایه شاخص درست می شود، دقیقن جهت قبله رو نشان می دهد.

25 تیر

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید

آشنایی با NLP

NLP چیست.

واژه N L P در واقع از ابتدا سه کلمه Neuro Linguistic Programming که ترجمه تحت اللفظی آن می شود  برنامه‌ریزی عصبی‌کلامی گرفته شده است. از آنجا که سیستم بدن از یکپارچگی خاصی برخوردار است و اعضا در یکدیگر تاثیر به سزای دارند می توان با برنامه ریزی برای بخش های مختلف بدن از آن در راه رسیدن به اهداف کمک گرفت. دلیل این مطلب نیز واضح است چراکه رسیدن به موفقیت در زمینه های مختلف نیازمند همراهی جسم و روح در راستای تحقیق آن هدف است و بدون کنترل و بررسی نتایج نمی توان دقیقا دانست که آیا به سمت هدف در حرکتیم یا بر خلاف آن. احساسات، تفکر، محیط زندگی، دوستان ، تربیت، ژنتیک و بسیاری از عوامل دیگر بر رفتار انسان ها تاثیر می گذارند. از این میان برخی از عوامل در اختیار وکنترل آدمی هست و برخی همچون ژنتیک و تا حدودی محیط زندگی و شیوه تربیتی پدر و مادر و آداب و سنن و فرهنگ از کنترل شخص خارج است. NLP  شیوه ای نوین برای بهره برداری حداکثری از توانایی های شخصی برای پیشرفت در حیطه اختیار انسان به سوی اهداف است. با استفاده از NLP می توان به بسیاری از آرزوهای دست نیافته جامه عمل پوشاند. این علم با کنترل زبان بدن که حکایت















ادامه مطلب
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
سید
رفتن به بالای صفحه